I'm being haunted by whisper
A chill comes over me
I've been trapped inside this moment
I'm not a victim, I'm not a freak

Free me/ before I slip away
Heal me/ wake me from this day
Can somebody help me?

I've seen the face of affliction of my reality
I'm being tortured by the future of things
that are yet to be

I'm being haunted by a vision
It's like the moment never comes
I feel the burden of confusion, always searching... on the run

Now, I'm not a hero...no
But the weight of the world's is on my soul
These images burn my eyes
They're burning me up inside


我正在被耳語困擾
寒氣抓住我
我被困住在這片刻裡面
我不是受害者, 我不是畸形人

釋放我 在我逃走之前
治癒我 我從這天醒來
某人可以幫助我嗎?

我看見了我的現實的苦惱面孔
我正在被未來的事拷打
那將是

我正在被所見事物困擾
它像是片刻都未曾來到
我感覺到混亂的負擔, 一直反覆再尋找

現在, 我不是英雄... 不是
但這世界的重量是在我的靈魂
這些影像燃燒著我的眼睛
他們在我裡面燃燒

===============================================
希望有人可以把它翻譯的更好

因為我絕得歌詞不錯

夫 你太閒的話 幫我改好他啦!
===============================================
arrow
arrow
    全站熱搜

    teddyswu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()